FeedbackSchule för Android

(0)
  • Säkerhetsstatus

Softonic-recension

FeedbackSchule: Appen för anonym feedback för att förbättra klassrumsupplevelsen

FeedbackSchule är en Android-app utvecklad av softwarea GmbH som låter elever ge anonym feedback till sina lärare om sin klassrumsupplevelse. Med denna app kan elever dela sin perspektiv och hjälpa sina lärare att förbättra sina undervisningsmetoder och bättre möta sina elevers behov.

Appen erbjuder ett snabbt och bekvämt sätt för elever att ge feedback utan någon rädsla för negativa konsekvenser. Appen har också en inbyggd QR-kodskanner för att enkelt komma åt frågeformulären som tillhandahålls av lärarna. Dessutom får eleverna meddelanden när nya frågeformulär finns tillgängliga online.

Föräldrar kan också använda appen för att ge feedback till sitt barns skola eller lärare. De kan svara på frågeformulär som rör skolkvalitet, skolklimat eller organisatoriska ämnen och samarbeta mer effektivt med skolan.

Program tillgängligt på andra språk

FeedbackSchule för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 1.19.1
  • 4.2

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om FeedbackSchule

Har du provat FeedbackSchule? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.